www.counter-strike.pl

Pasha: Wielki biceps i wielkie serce
Autor: 1337mag, 04/04/2015, komentarzy: (0)
Tłumaczenie artykułu opublikowanego w lutowym wydaniu 1337mag.

więcej...

Modelowanie postaci 3D by triget
Autor: triget, 02/11/2011, komentarzy: (28)
Grafika: Jaason

Poradnik porusza kwestię tworzenia postaci do Counter-Strike. Zawiera informację jak kompilować/dekompilować postać oraz eksportować i importować ja do narzędzi od grafiki 3D. więcej...

Podsumowanie WCG Polska 2010
Autor: shark, 26/08/2010, komentarzy: (16)
Grafika: shark

No i w końcu, tak długo oczekiwane, polskie finały WCG mamy już za sobą. To była pierwsza, na taką skalę impreza e-sportowa w Polsce tego roku, więc stawiane wymagania były duże. Była ona również pierwsza od bardzo dawna, organizowana w wakacje, co przyczyniło się do pojawienia się na miejscu bardzo dużej liczby osób. Jak się później okazało za dużej, bo organizatorzy nie spodziewali się aż tylu e-sportowych kibiców. Zapraszam do przeczytania kilku akapitów narzekania na to co w tym roku nawaliło i to co mi się podobało. więcej...

Quark Army Knife - tworzenie map do Half-life i Counter-Strike 1.6
Autor: triget, 06/05/2010, komentarzy: (33)

więcej...

Odświeżony STEAM
Autor: triget, 18/04/2010, komentarzy: (42)

Kilka słów wstępnie...Od dwóch miesięcy możemy podziwiać odświeżony interfejs Steam , jednak jest on nadal w fazie BETA . Dla tych, którzy jeszcze zastanawiają się nad zmianą, bądź dopiero dowiadują się o tej aktualizacji, postanowiłem napisać ten krótki artykuł. W tych paru przemyśleniach chciałbym przede wszystkim skupić się na rozwiązaniach, jakie zastosowano i porównać " nowe " ze " starym ". Końcowe opinie pozostawiam jednak Wam. więcej...

Opis instalacji Counter-Strike: ProMod
Autor: shark, triget, 21/07/2010, komentarzy: (30)
Grafika: Jaason

Ostatniego dnia stycznia, światło dzienne ujrzała kolejna wersja Counter-Strike: Promod oznaczona numerkiem 1.04 Beta . Od ostatnich informacji i publikacji na temat tej modyfikacji minęły już niemal dwa lata, a twórcy w tym czasie nie próżnowali. W niszczycielskie ręce graczy trafiło wiele nowych i nieprzetestowanych na szerszą skalę opcji i możliwości w grze, swej premiery na silniku Source doczekało się wiele odtworzonych z CS 1.6 map, które w CS: Source zostały mocno zmodyfikowane do tego stopnia, że wiele z nich nie przypominało swoich starszych poprzedników. więcej...

Podsumowanie roku 2009
Autor: shark, friZz, 18/01/2010, komentarzy: (11)
Za świetną grafikę dziękujemy Jaasonowi!
Wszystkie błędy i niejasności co do treści artykułu prosimy zgłaszać w komentarzach.

Rok dwa tysiące dziewiąty dobiegł końca, skończył się również kolejny " sezon " Counter-Strike. Przyszła pora na refleksje i przemyślenia, czy mijający rok był udany dla zarówno polskiej, jak i światowej sceny CS-a? Czy pomimo tzw. kryzysu (jest albo go nie ma, nie będziemy rozstrzygać), byliśmy świadkami większej ilości imprez organizowanych na całym globie, mniejszej, a może porównywalnej? Z pewnością jednak sporo się działo i warto co nieco sobie przypomnieć (jeszcze z tak doborowym komentarzem - przyp. autorów). Zachęcamy do przeczytania. więcej...

WCG wczoraj i dziś - podsumowanie imprezy wraz z porównaniem poprzednich edycji
Autor: tymozyna, 27/09/2009, komentarzy: (21)
Grafika: Bartek Żywiec

Tegoroczne polskie finały były inne niż wszystkie imprezy lanowe, na których miałam przyjemność gościć, a dlaczego? Dowiecie się czytając moje podsumowanie wraz z porównaniem do poprzednich edycji. więcej...

Polski ranking Top10 CS:S
Autor: MArio^, 19/02/2009, komentarzy: (29)

więcej...

Czyżby źródełko wysychało?
Autor: MArio^, 24/12/2008, komentarzy: (92)

Przez jakiś czas zastanawiałem się nad sensem stworzenia tego artykułu. Namówiony przez innych członków redakcji, postanowiłem go jednak napisać i opublikować. Być może nietaktem z mojej strony jest pisanie na ten temat, jednak zaryzykuję i przedstawię Wam swoje przemyślenia podparte opiniami innych. Jak wiadomo, nasza (jeśli mogę tak powiedzieć) scena Counter-Strike: Source ma się w obecnej chwili nijak, wpływa na to wiele rożnych czynników. więcej...

Polskie imprezy: HLC vs PGA
Autor: JoleKK, 25/05/2008, komentarzy: (16)
Foto: Psuja, tymozyna, oli, uysy, cybersport.pl, digitalarena.pl

Słówko na wstęp więcej...

Galeria z rozdania CyberAsów 2007
Autor: FiK, 20/03/2008, komentarzy: (8)
Fotografie: FiK

Galeria z rozdania CyberAsów 2007 i konferencji prasowej HLC (18.03.2008, Klub "Playaz", Warszawa) więcej...

Counter-Strike: podsumowanie tygodnia 28.01 - 03.02
Autor: ag-
Grafika: 5tR, 04/02/2008, komentarzy: (17)

Jak zapowiadałem, co tydzień w poniedziałek przekażę Wam podsumowanie tygodnia sceny Counter-Strike 1.6v. Dzisiejsze jest już drugim, za to bardziej ciekawszym niż poprzednie. W okresie od 28 stycznia do 3 lutego pojawiło się sporo nowinek - jedne ważne, drugie mniej, sporo meczy - ciekawe czy też nie. Wiadomości, Mecze, Ciekawostki oraz Cytat tygodnia to cztery działy, z którymi dzisiaj musicie się zmierzyć. Zapraszam więc... więcej...

Podsumowanie tygodnia Counter-Strike 1.6
Autor: ag-
Grafika: Kejter, 28/01/2008, komentarzy: (7)

więcej...

Święta w kręgu CS'owych maniaków
Autor: tymozyna, 27/12/2007, komentarzy: (19)
Podziękowania dla adminów, którzy udostępnili mi logi ze swoich serwerów :*
Wykres graficzny pochodzi z game-monitor.com

Święta, święta, ale jeszcze nie po świętach. Znaczna większość z Was, drodzy czytelnicy to młodzież w wieku szkolnym a co za tym idzie macie wolne, aż do środy 2 stycznia. Dobrze Wam ;). więcej...

Taktyka klanowa okiem amatora
Autor: ag-, 11/12/2007, komentarzy: (21)

Mieć własny klan? Z pozoru proste zadanie. Co innego, gdy zaczynają się ważne mecze czy turnieje. Trzeba wymyślać ustawienia każdego gracza w poszczególnej rundzie. Niby zadanie taktyka lub jak kto woli opracowuje sam lider. Każdy gracz, który naturalnie gra w jakimkolwiek zespole, mówi sobie dla pocieszenia "i bez taktyk wygramy...". Chcąc nie chcąc, jest wiele sposobów na każdą z rund. O czym mówię? Czytajcie dalej. więcej...

Za pięć PGA
Autor: Rkn, 22/11/2007, komentarzy: (11)

więcej...

Nieupoważnionym wstęp wzbroniony... czyli dzień z życia admina.
Autor: tymozyna, 19/11/2007, komentarzy: (37)

Poprzedniego wieczoru, tuż przed położeniem się spać, ustawiłem sobie alarm w telefonie o 14 minut wcześniej niż zwykle, ale z powodzeniem mogłem dać tylko 10 minut. Mimo to pomyślałem, że lepiej będzie, jeśli dam jeszcze 240 sekund zapasu - od tak na wszelki wypadek. więcej...

Dlaczego drużyny potrzebują rozbudowanej wizytówki?
Autor: ag-, 17/11/2007, komentarzy: (10)

Strona klanowa - z pozoru zwykła strona, na której redaktor, bądź sam gracz umieszcza dane na temat drużyny, notki o meczach i wiadomości na temat samej drużyny, bądź też ze światka e-Sportu. Sprawa staje się jaśniejsza wówczas, gdy przed czytelnikiem ukazuje się pełne wyposażenie portalowe, zakłady, fora, coraz więcej nowych działów, grafika z dnia na dzień, co rusz lepsza. Pytanie jakie nasunęło mi się do artykułu: Dlaczego zespół potrzebuje takiej wizytówki? więcej...

Przyjemność i Hobby czy Konieczność i Praca?
Autor: Rkn, 11/11/2007, komentarzy: (16)

więcej...
MDDV
Shooters
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury