www.counter-strike.pl

 
DH - LDLC złożyło protest po przegranej z fnatic
napisany przez: Pavilon, 28-11-2014 22:09 komentarzy: (6)
 
 
Zaraz po przegranym ćwierćfinale  LDLC złożyło protest do organizatorów DreamHack Winter 2014 dotyczący bugu w grze wykorzystywanego przez zespół  fnatic w drugiej połowie decydującej mapy de_overpass. Szwedzki zespół przegrał pierwszą połowę 12-3, a następnie grając już po stronie CT przegrał rundę pistoletową. Od 17 rundy gracze  fnatic podsadzali się na bobsajdzie A skąd  Olof "olofm" Kajbjer mógł z łatwością obserwować całą mapę i eliminować przeciwników, podczas gdy Ci nie mieli możliwości dostrzec go. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że druga połowa mapy de_overpass zostanie powtórzona jutro tuż przed pierwszym półfinałem o godzinie 13.00. Admini obecnie przyglądają się całej sprawie i niebawem zapadnie decyzja. Wideo w dalszej części newsa.



Na zamieszczonym filmiku widać ewidentnie, że gracz na którym staje  Olof "olofm" Kajbjer niemal wisi w powietrzu wykorzystując tylko pixel na mapie od murku na bobsajdzie A. Nigdy jeszcze tej miejscówki nie wykorzystywano w oficjalnych meczach.


 

1.
22:48 28/11/2014

Nie fajnie to wygląda.. ale .. w 1.6 też wykorzystywano różne "kąty" tekstur w oficjalnych meczach np. środek na dd2 z boostu na zielone (pozdro dla kumatych) można wejść na ścianę gdzie można strzelać na galę. Fnatic przygotowało się po prostu i odrobiło zadanie domowe. Nie zdziwię się jeżeli jutro valve wyda upadate do tej mapy, ale Szwedzi byli pierwsi i należy im się to zwycięstwo.

2.
23:28 28/11/2014

To jest czyste oszustwo gość widzi całą mapie po czym wybija pół drużyny przeciwnika i tak przez 15 rund a przeciwnik nie jest w stanie go zauważyć z pewnością fair play, dyskwalifikacja ewentualnie powtórzenipolowki

3.
00:56 29/11/2014

#2 na jakiej podstawie twierdzisz że to oszustwo? Fnatic tak ustawiło tekstury tej mapy czy autorzy?
Na YT już wcześniej były filmiki że można tam wejść
Nie wiem jak wygląda regulamin DH jedynie jakiś zapis w nim może "uratować" ldlc

4.
01:29 29/11/2014

Ale o co wy sie klocicie? Przeciez zawsze znajda sie w grze bugi i zawsze umownie sie przyjmuje, ze stosowanie bugow gry jest zabronione. Nie wiem czy ktos pamieta flash bugi na de_dust2 w 1.6 ktore byly zakazane juz na szczeblu amatorskim nie mowiac o turniejach offline, a na eslu dostawalo sie normalnie za to punkty karne.
Serio chlopaki chcecie ogladac takiego csa? Taki overpass? Nie chodzi o same emocje, ale tez po prostu o taka ludzka sprawiedliwosc (takie fair play powiedzmy). I jeszcze ta bezczelnosc zeby w kazdej rundzie go tam podsadzac.

#3 argument porownywalny z tym ze skoro cheater wymyslil cheaty a my tylko z nich korzystamy to przeciez autor powinien byc ukarany a nie my... Taki bug mapy jest wspomagaczem, zrozumcie to, tak nie wygląda ta gra. Dla mnie nie różni się to za wiele od wh, dostarcza prawie tyle samo informacji graczowi, który to stosuje.

Kibicowalem fnatic, nie lubie ldlc, ale to co zrobili jest najnormalniej w swiecie chamskie. Generalnie decyzja jest mega trudno do podjecia, osobiscie uwazam, ze powtorzenie calego overpassa byloby najbardziej sprawiedliwe.

5.
01:48 29/11/2014

#4 sory połówki overpass oczywiście.

6.
15:07 29/11/2014

#4 a co powiesz dzisiaj? LDLC też wykorzystywało tekstury.
Zwykły płacz po przegranej i szukanie szansy w powtórce

By dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeśli nie masz jeszcze u nas konta zarejestruj się.

Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Wszelkie komentarze naruszające regulamin i netykietę będą usuwane.

MDDV
Shooters
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury