www.counter-strike.pl

Wywiad z Coucouoeuf z Against All Authority 19/01/2010

Ostatnio w natłoku różnych zajęć znalazłem czas, na wywiad, który chciałem przeprowadzić już dawno. Moje zainteresowania skupiły się wokół osoby, która zaimponowała mi przede wszystkim, jako twórca map oraz jako członek organizacji Against All Authority. Bardzo często na naszej stronie ukazywały się newsy związane właśnie z Team aAa, jednak nigdy nie przybliżyły one nic więcej na jego temat. W tych paru pytaniach postanowiłem odnieść się do tego zespołu jak i samej twórczości, którą  Vincent "Coucouoeuf" Bailleul zjednał sobie wielu zwoleników jak i przeciwników.

Jest to wywiad, którego odpowiedzi miały zaspokoić głównie moją ciekawość, tak, że już na samym wstępie proszę o wyrozumiałość i docenienie faktu, że nie starałem się zbytnio trzymać bardzo liniowo jednego tematu. Rozmowę możecie przeczytać zarówno w języku angielskim (oryginalna wersja), jak i w tłumaczeniu na język polski. Zapraszam do lektury i wyrażenia opinii w komentarzach!

Wybierz język:

triget Dla mojej osoby jesteś znany głównie jako twórca wielu ciekawych map, które mogliśmy zobaczyć m.in. w ESL. Chciałbym jednak, żebyś opisał naszym czytelnikom czym dokładnie zajmujesz się w Against All Authority oraz co spowodowało, że związałeś się z tym zespołem? (opisz krótko historię teamu)
Coucouoeuf
W aAa jestem od 2003 roku. Na początku zostałem poproszony o dołączenie do drużyny przez Maarek'a i Hourdeau'a, gdyż oni szukali dobrego twórcy map, który stworzy dla nich treningowe areny. Tak właśnie się zaczęło. Zajmowałem się także pisaniem newsów, gdyż byłem wówczas głównym redaktorem francuskiego serwisu poświęconego CS'owi - CS-Fusion, który odszedł teraz w niepamięć z powodu małej ilości e-sportowych aktualności w ostatnim okresie. Na przełomie lat 2003/2004 aAa było tylko zespołem bez pracowników, więc stałem się wówczas jednym z graczy.

W roku 2004 aAa uruchomiło witrynę społecznościową (www.Team-aAa.com), a znaczenie pracowników wzrosło zauważalnie. Byłem wówczas jednym z najwięcej piszących redaktorów serwisu, także zajmowałem się tworzeniem map. Wydałem wtedy serię mappacków: mapy typu aim, mapy dla sniperów czy pistoletówki (mapy pobrać można z www.Ccf-mapping.info).

Następnie zyskałem stanowisko szefa do spraw komunikacji i marketingu, a to ze względu na moje studia i predyspozycje do pisania (np. informacji prasowych). Coraz bardziej angażowałem się w strukturę aAa, aż wkońcu zostałem "prezydentem" aAa Gaming, stowarzyszenia, które kierowało aAa. Obecnie jestem współwłaścicielem organizacji.
triget Gdy, ktoś wymienia jakiś francuski zespół, to z Francją od razu kojarzę sobie aAa, jednak ostatnio mało słyszymy o Waszych osiągnięciach. Czy nie jest tak, że zatrzymaliście się na pewnym poziomie i nie możecie przeskoczyć tak wysoko postawionej poprzeczki? Czego to może być wina?
Coucouoeuf
Na początku roku 2009 postanowiliśmy zamknąć naszą sekcję Counter-Strike 1.6 z powodu powtarzających się problemów ze składem, który nie mógł wytrzymać dłuższej chwili bez zmian. Podrzucam link do wideo, które pokazuje fragi naszych różnych formacji na przełomie dwóch lat (http://www.youtube.com/watch?v=_E-nfpnPQsk).

Pozostałe zespoły oczywiście zatrzymaliśmy, lecz gry w których one rywalizują, nie są tak nagłaśniane jak CS 1.6. Zespoły te biorą udział we francuskich turniejach, jednak zagraniczne serwisy e-sportowe nie piszą o tym (z wyjątkiem naszej ekipy WoW). Faktycznie dostawaliśmy kredyty na zagranicznych serwisach e-sportowych dla naszych pytań o scenę sportów elektronicznych, jak np. odrodzenie ESWC itd. Team-aAa.com pozostaje największą witryną o e-sporcie we Francji.
triget W styczniu 2009 roku informowaliśmy na naszej stronie, że rezygnujecie z dywizji Counter-Strike 1.6. Od tego czasu nie mamy za dużo informacji. Czy to były tylko przejściowe problemy? Chciałbym, abyś jakoś się do tego odniósł ponieważ w ESL nadal istnieje ta dywizja.
Coucouoeuf
Tak jak wspominałem, zamknęliśmy naszą sekcję CS we względu na brak motywacji, my oraz nasi pracownicy mieliśmy dość CS 1.6 i francuskiej sceny. Mam na myśli, że gracze skakali z jednej drużyny do drugiej, było to ciekawe tylko na chwilę, dobre do newsów, lecz tak naprawdę był to "kopniak w dupę" dla zarządu. Niemniej jednak nie przestaliśmy pisać o wydarzeniach francuskiej sceny (CS 1.6 i innych głównych gier) i dlatego jesteśmy tu dzisiaj. Team-aAa.com jest największym serwisem e-sportowym dla francuskojęzycznych osób i to jest faktem.

Otwieraliśmy i zamykaliśmy drużyny w roku 2009, np. w COD 4 i L4D (COD4 zamknęliśmy, gdyż stwierdziliśmy, że nie warto już wspierać tej platformy, a L4D przez decyzję graczy, którzy uznali, że gra umiera). Niedawno za to stworzyliśmy zespół SF4, który jest aktualnie najlepszym we Francji (link do profilu ESL gracza *aAa* LordDvd http://www.esl.eu/eu/player/899389/). A co do istnienia profilu CS na stronie ESL, to ze względu na to, że nie dbamy o to szczególnie, a lepiej pozostawić wpis nawet jeśli formacji już nie ma, niż by ktoś nazywał się naszym imieniem ponownie.
triget Czy zakładacie dalszy rozwój w kierunku Counter-Strike 1.6? Obecnie chyba, żadna poważna organizacja nie utrzyma się długo na scenie nie mając tego tytułu w swoich szeregach.
Coucouoeuf
Oczywiście zdajemy sobie z tego sprawę. Cóż, jeśli stwierdzimy, że jesteśmy w stanie raz jeszcze przyjąć dywizję CS'a i rozpocząć przygodę z tą platformą to kto wie? Być może era Counter-Strike w aAa ujrzy niedługo światło dzienne. Skłamałbym gdybym Ci nie powiedział, że mamy teraz poważną szansę na powrót, a dywizja CS'a być może w nadchodzących tygodniach otworzy swoje drzwi. Czas pokaże.
triget Dlaczego aAa nie zdecyduje się na stworzenie drużyny opartej na wolnych francuskich graczach. Przytaczam tutaj nicki takich graczy jak Dr. Crow, Yaikon, bisou. W bardzo łatwy sposób mogli byście stworzyć mocną piątkę?
Coucouoeuf
Niestety CS nie działa w ten sposób. Gdyby to na tym polegało, byłoby to zbyt proste. Potrzebujesz zarówno ukształtowanych graczy jak i ducha zespołu, który nie bierze się z powietrza: gracze muszą być znajomymi czy nawet przyjaciółmi by mieć szanse na sukces. Poza tym Dr.Crow i bisou są już na emeryturze, a Yiikon pracuje nad jakimś projektem (z tego co ostatnio słyszałem). Bardzo ważne jest również to, że trudno przekonać sponsorów do finansowania formacji, która nie ma świeżych osiągnięć.
triget Jak planujecie występ w roku 2010? Czy będziemy mogli o Was usłyszeć jako o zwycięzcach danego ewentu? Jak oceniacie zgranie i szanse na ewentualną wygraną lub zajęcie wysokiego miejsca?
Coucouoeuf
Na chwilę obecną mamy zespoły takich gier jak: WoW, War3, Dota, SF4 i Pokera. Ekipa WoW'a jest w przebudowie ze względu na słabą motywację graczy w PvP. Miejmy nadzieję, że nowy sezon aren zmieni ich nastawienie. Drużyna War3 jest na drugim miejscu we Francji i ma się dobrze. Zespół Dota jest na pierwszym miejscu w kraju i w TOP 10 Europy. Nasza dywizja SF4 jest jedną z silniejszych we Francji i Europie i wkońcu gracze Pokera - pierwsi w kraju i czyniący mocne przygotowanie na różne turnieje. Zatem w zależności od turnieju, nasze szanse są dość wysokie by zdobyć dobre miejsca na podium. Cóż, nawet bez formacji CS można o nas usłyszeć, aAa wciąż oznacza siłę!
triget Chciałbym nieco zmienić temat. Nie wiem czy interesujesz się polską sceną sportów elektronicznych, jednak w naszym kraju rozwija się ona dość prężnie z roku na rok. Chciałbym jednak, abyś opisał jak e-sport traktowany jest w Waszym kraju, żeby móc wyciągnąć wnioski z ewentualnych różnic.
Coucouoeuf
To jest naprawdę trudne pytanie. Sądzę, że nie możemy porównywać Francji do Polski. Nie dlatego, że nasz kraj jest bogatszy lub coś w tym stylu. Uważam, że odbiór przez społeczność rywalizowania w grach komputerowych jest zupełnie różny w tych krajach. Spójrz tylko na tą różnicę pomiędzy Niemcami a Francją. Jest zdumiewająca.

We Francji można mieć bardzo różny punkt widzenia jeśli chodzi o e-sport. Zależy to od sposobu w jaki poznajesz i uczysz się tej dyscypliny. Jeśli jest to telewizja, która przynosi Ci zakłamane wiadomości o e-sporcie, możesz widzieć w tym zło, które niszczy dzieciństwo Twoim dzieciom i zamienia ich w uzależnionych nastolatków, często brutalnych...

We Francji, podobnie jak w innych krajach, największym wrogiem telewizji jest internet i gry komputerowe, ponieważ gdy zajmujesz się jednym, odstawiasz drugie... cóż, nie oglądasz programów telewizyjnych! Nie wiem czy tak samo jest w Polsce, ale we Francji kiedy w TV leci program od grach komputerowych, to w 90% przypadków będzie on z cyklu "Gry wideo są niebezpieczne!" itd. Na szczęście telewizja nie może powstrzymać wzrostu codziennych graczy, a to dzięki Wii czy DS. Gry są teraz wszędzie, co oznacza, że e-sport spokojnie i powoli rośnie, jak sądzę w Polsce również.

Moim zdaniem, głównym problemem są gry, które symbolizują dzisiaj e-sport. CS ma już 10 lat, podobnie jak Q3 i SC. Nawet CSS ma już ponad 5 lat. Dlatego bardzo trudnym jest promowanie e-sportu starociami i znalezienie partnerów, którzy zechcą wejść w świat cybersportu oparty na starych grach. Dla większości ludzi zawodowe granie jest rzeczą dla maniaków, nie sportem. W dodatku grają oni w stare tutuły. Trzeba jednak przyznać, że i to powoli się zmienia. A to dzięki ESL i innym organizacjom, które starają się w to angażować bardziej i bardziej, tak jak Bitdefender, którzy mają swoje wystawy w supermarketach razem z naszymi graczami (sami zobaczcie: http://www.team-aaa.com/videos/fiche-98-0-combats_de_ouf_chez_surcouf.html).
triget Jak pewnie wiesz, po rocznej przerwie wracają rozgrywki ESWC. Bankructwo Games Services, a po jakimś czasie wznowienie działalności i zmiana właściciela na pewno w jakimś stopniu odbiją się na organizacji tych rozgrywek. Jak sądzisz, będą one lepsze niż na przykład te które organizowane były w roku 2008?
Coucouoeuf
Jako główny serwis zajmujący się e-sportem we Francji, trzymamy się blisko tematu ESWC. I mogę Ci powiedzieć, że to nie pachnie zbyt dobrze. Wokół spółki, która kupiła ESWC istnieje wiele problemów. Podejrzewamy jak to może się skończyć. Zobaczymy, ale ja nie jestem w tym przypadku optymistą, podobnie jak wielu innych ludzi związanych z e-sportem we Francji. Mam tylko nadzieję, że to odrodzenie nie przyniesie nieodwracalnej śmierci dla tego turnieju i nawet jeśli będzie na słabym poziomie, to zostanie zachowany.
triget Jak oceniasz szanse dwóch francuskich zespołów jakimi są oXmoze i Millenium na finałach Extreme Masters? Wyeliminowały one dwie mocne drużyny: AGAiN oraz Fx.mix.
Coucouoeuf
oXmoze przygotuje się solidnie jak sądzę. Nie byłbym jednak tak wesoły jeśli chodzi o Millenium. Ostatnio wyrzucili oni swojego lidera, ze względu na "brak skilla" i poświęcenia, a przyjęli bardzo starego gracza. Nie jestem pewien czy są w stanie coś osiągnąć tym nowym składem, ale miejmy nadzieję, że się mylę.
triget W tym pytaniu chciałem ponownie odnieść się do tego, iż jesteś Twórcą wielu map i zapytać Cię o de_blue, która jak wiemy jest Twojego autorstwa, jednak po dość dużym szumie na stronie ESL mapa nie jest grana na żadnych turniejach. Jak sądzisz dlaczego?
Coucouoeuf
Mapa nie została wdrożona do rywalizacji na żadnym z dużych turniejów. Nie ma powodu żeby gracze uczyli się nowej mapy, jeśli nie jest ona uznana za oficjalną. To właśnie dlatego wciąż mamy tylko 4 mapy, które są grane (ok, czasem dorzucą jeszcze tuscana), ale poza tym nic nowego świeżego, co mogłoby przenieść grę w nową erę. To smutne, ale tutaj nic nie mogę zrobić.
triget Skoro owa de_blue okazałą się mało popularną produkcją, to czy masz jakieś dalsze plany w tym zakresie? Zobaczymy coś nowego stworzonego przez Ciebie?
Coucouoeuf
Pokochałbym ponownie tworzenie map jeśli miałbym na to czas, ale to nie główny powód. Mam wiele innych rzeczy do roboty i nie sądzę, by moja żona zgodziła się na robienie przeze mnie map, kiedy mogę spędzić z nią więcej czasu.
 Chciałbym podziękować za wywiad. Mam nadzieję, że zobaczymy jeszcze CS i wiele innych gier w aAa. Na zakoczenie chciałbym podziękować sponsorom za wsparcie: wszechmocnemu ROCCAT & SPEEDLINK (kocham ich !), MAESPIRIT (Francuskiej agencji www, która pomaga nam przy stronie www.Team-aAa.com), SENNHEISER za ich świetne słuchawki, ILOGAMES za hosting strony oraz BETCLIC POKER za udzielenie wsparcia POKER team. Podziękowania dla wszystkich.

Końcowe podziękowania dla friZz'a (pomoc w tlumaczeniu jak i obsługę wyboru języka), mieTK (pomoc w tłumaczeniu), Jaason (grafika), tymozyna (wsparcie).
triget To myself you are known mainly as the creator of various tournament maps, which could be seen for example in the ESL. However, i would like you to explain to our readers what exactly is your job in Against All Authority and how you became to be involved with that team?
Coucouoeuf
I'm in aAa since 2003. At first I was asked to join the team by Maarek and Hourdeau because they were seeking a good CS level designer to create aAa maps for their training. This is how it all started. I was also doing news because I was the main newswriter of a French CS dedicated website, CS-Fusion, which is now kinda forgotten, due to its lack of esport news during a certain period. In 2003/2004, aAa was a mere group of players with no staff members or so. I was therefore a new profile to the team.

In 2004, aAa launched its community website (www.Team-aAa.com) and the importance of staff members then grew a lot. I became a regular and one of the main newswriter of the website, alongside with my maps creation, releasing my first aAa mappack (aaa_aim, etc.) the pistol aAa mappack, then the snipers mappack and so forth (you may download my maps here : www.Ccf-mapping.info).

I've earned the spot of communication and marketing chief officer because of my studies and my writing abilities (for instance with the Press Releases). I involved myself more and more in the aAa structure, and I eventually became the president of aAa Gaming, the association which rules aAa. And I now co-own aAa.
triget When people think of French esports teams, the name aAa is one of the first that spring to mind - but recently there were little news of your activity. Would you say that you had reached a certain level which set the bar so high that you cannot meet the expectations? What other reasons would you give?
Coucouoeuf
We decided to close our CS 1.6 section in the beginning of 2009 because we were fed up of the recurrent problems we had with the players being unable to keep the same lineup for a while (Recently, a video was created to show frags from our 2 years of various lineup: http://www.youtube.com/watch?v=_E-nfpnPQsk).

We kept our others teams of course. But these teams or the games they compete on are not as highlighted as CS1.6 is. Plus such teams are stuck to France tourneys: worldwide esport websites are not treating them (except for our WoW teams). In fact, we were mostly given credits in international esport websites for our enquiries about the esport scene such as the ESWC rebirth and so on. Team-aAa.com remains the #1 portal for esports news in French.
triget In January 2009 counter-strike.pl announced that you're closing the 1.6 division. Since then we didn't get much news from you. Was that just a brief difficulty? Yet there is still an aAa profile at ESL - how would you comment that?
Coucouoeuf
As I just explained, we closed our section due to the lack of motivation we, the staff, had towards CS 1.6 and its French scene... I mean players jumping from one team to another, it's fun for a while, that's fun for the news, but that's a pain in the ass to manage. Nevertheless, our website pursued to news on the whole French esport scene (on CS1.6 and other major games) and this is where we still are today. Team-aAa.com is the major esport portal for French speaking people and that's a fact.

We opened and closed teams in 2009, on COD4 and L4D for instance (COD4 was closed because we thought it wasn't worth the support anymore, and L4D because the players decided to stop due to the game’s death). We also recently opened a SF4 team, which is the best in France (check *aAa* LordDvd's profile on the ESL: http://www.esl.eu/eu/player/899389/). Oh and about the aAa.cs profile that still exists on the ESL, that's just because we don't really care about it, and by the way, that’s better to keep our slot even if it's a dead one rather than being hijacked or something by any team which want to name itself after us.
triget Are planning to come back to 1.6 sometime in the future? It seems that these days it is one of the most important e-sports platforms.
Coucouoeuf
Yes we know it of course. Well, if we think we are ready to fulfil once again a new CS1.6 adventure who knows what might happen? Maybe a new aAa.cs era could see the daylight. I would lie if I don’t tell you we have a serious opportunity for a comeback right now, and aAa.cs might reopen its doors in the upcoming weeks. Time will tell.
triget Have you thought about assembling a team consisting of French free agents such as Dr. Crow, Yaikon, bisou...? You could easily have a strong lineup that way.
Coucouoeuf
Unfortunately, this is not how a CS is working. That would be too easy if it was the caseJ. You need indeed both in shape players and a team spirit which doesn't come from thin air: the players must be buddies or even friends IRL to have a chance to succeed. Besides, Dr.Crow and bisou are now retired, and Yiikon is working on a new project (from what I've heard recently). The other really important point is that you can hardly convince any sponsor to support you if the players you are recruiting aren't coming under your flag with a large amount of past victories and results.
triget What are your plans for 2010? Can we expect you to win one or two events? How do you judge your chances to place high in an event, taking into accout the atmosphere and skills in the team?
Coucouoeuf
Right now, we have teams involved in WoW, War3, Dota, SF4 and Poker. The WoW team is under reconstruction due to the lack of motivation from the players in PvP. Let's hope the arenas new season (n°8 I guess) will change their minds. The War 3 team is #2 in France and is doing well. The Dota team is #1 in France and is in the Top 10 of Europe. Our SF4 team is one of the strongest in France and Europe. Finally, our Poker team is #1 in France and our players are also performing very well on various events. So, depending on the event, our chances are usually quite high when it comes to grab great podium places. Well, even without a CS team you can heard about, aAa still means performance!
triget Let's change the subject at this point. In our country the e-sports is steadily developing year after year. Can you describe the role of e-sports in France so that our readers can draw some comparisons?
Coucouoeuf
This is a really really hard question. I think we cannot compare France to Poland. Not because France is richer or whatever. I say that just because the reception of video games is really different from one country to another. Just look at the differences between Germany and France. That's astonishing.

In France, you can have a very different point of view about Esport. It depends on the way you were able to discover and learn about it. If this is TV which brings you esport, well you might see it as a bad evil which disturb your kids’ childhood and will turn them into addicted teenagers sometimes violent...

In France like in many other countries, the first enemy of TV is Internet and Video Games because while you’re doing one or the other... well, you’re not watching the crappy TV shows! I don't know if it is the same in Poland or not, but each time TV's big channels broadcast something about videogames in France, you will have at least 90% chance that the show will say "Video Games are dangerous" and so on. Hopefully, TV cannot stop casual gaming grow, thanks to the Wii and the DS, and the fact that video games are now everywhere, which means esport is slightly and slowly growing as well ; just like in Poland I guess.

Imho, the main problems are the games which symbolize esport nowadays: CS is more than 10 years old, just like Q3 and SC. Even CS:Source is more than 5 years old. Therefore, it's very hard to promote esport via oldies and to find partners ready to step in a world of cyberathlets playing old games. For most people, competitive gaming is a weird thing for geeks, not a sport. Plus they play on old games. But yeah, it's slowly changes, thanks to the ESL for instance, and some companies which try to get involved more and more, such as Bitdefender holding booths in computer supermakets with our players (see : http://www.team-aaa.com/videos/fiche-98-0-combats_de_ouf_chez_surcouf.html).
triget As you may know, the Electronic Sports World Cup is making a comeback after a year's absence, this time under new management. This will surely influence the way the event is organised. How do you feel - can this year's event be comparable to, for example, the one that took place in 2008?
Coucouoeuf
As the #1 website dedicated to esport news in France, we closely keep an eye on this year's ESWC. And I can tell you it doesn't smell good. There are a lot of problems surrounding the company who bought the ESWC brand, and we are really suspicious about the way everything gonna end. We'll see, but I'm not optimistic and many of the French esport actors are thinking like me. I just hope that this reborn will not bring the ESWC brand to an irremediable death and that the event, even if it’s a crappy one, will be held.
triget How do you rate the chances of oXmoze and Millennium, the two French teams that eliminated AGAiN and fx.mix, in the Extreme Masters Finals?
Coucouoeuf
Oxmoze will perform well I think. I'm not that cheerful for Millenium. They recently kicked their leader due to a lack of skill and dedication and eventually picked a very old player instead of Ozstriker (rara). I'm not sure they will do something good with this new lineup. Let's hope I'll be wrong.
triget Coming back to your career as a mapmaker - a while ago you have released de_blue, a map which made many headlines but ultimately failed to make any impact in the big leagues. Why do you think this happened?
Coucouoeuf
The map was not forced to be played in main events. There is no reason players should learn a map if the level is not treated as an official one. That's why we still have only 4 maps in the mappool (ok sometimes tuscan is also added) but nothing new and refreshing that might bring the game into a new era. That’s sad but I can't change minds.
triget Since de_blue didn't really catch on, do you have some other map-related projects in mind? Can we expect another map from you?
Coucouoeuf
Oh noes J I would love to map again if I have time but that's not the case. I have a lot of other things to do and I don’t think my wife would agree if I told here I want to map over than spend more time with her J.
 I'd like to thank you for this interview, hope to see aAa back on track in CS and many other games soon. Thanks to our sponsors which support us everyday: the almighty ROCCAT & SPEEDLINK (love them !), MAESPIRIT (a French webagency which help us running www.Team-aAa.com), SENNHEISER for their cool headsets, ILOGAMES for hosting our website and BETCLIC POKER for being a great support to our POKER team. Thanks to all of them.

Końcowe podziękowania dla friZz'a (pomoc w tlumaczeniu jak i obsługę wyboru języka), mieTK (pomoc w tłumaczeniu), Jaason (grafika), tymozyna (wsparcie).



Autor: triget
Pomoc w tłumaczeniu: mieTK, friZz
Grafika: Jaason

« Powrót
1.
15:24 19/01/2010

gj :)

2.
15:33 19/01/2010

gj

3.
15:34 19/01/2010

W początku roku 2009 postanowiliśmy za
Na początku roku... ? :)

4.
15:38 19/01/2010

:]

5.
15:59 19/01/2010

sponsorom a nie jakies "sponsorą" !!!!

6.
16:09 19/01/2010

:))

7.
18:41 19/01/2010

Gratulacje, świetny wywiad :)

8.
23:46 19/01/2010

dawno nie było dobrego wywiadu a tu boom. MEGA PLUS dla Was. więcej wywiadów z zza granicy róbcie (a nie tylko again, pgs, fx...) :)

9.
10:42 20/01/2010

Fajne, dobry wywiad

10.
15:24 20/01/2010

3,5/10
za duzo o cs i dywizjach

11.
18:04 20/01/2010

tak jak wspomniał triget, większość pytań głównie by zaspokoić jego ciekawość :)

12.
19:35 20/01/2010

bardzo fajny wywiad z kims naprawdę godnym uwagi :)

13.
10:11 22/01/2010

Ciekaw jestem czy Coucouoeuf zajrzał kiedykolwiek na tę stronę (przyp.red.: Counter-Strike.PL) i jak mu się podobał ten wywiad ;]..

By dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeśli nie masz jeszcze u nas konta zarejestruj się.

Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Wszelkie komentarze naruszające regulamin i netykietę będą usuwane.

MDDV
Shooters
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury